دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

رحمت للعالمین



محمد (ص) آنقدر متواضع و مهربان است که وقتی همزمان با فوت فرزندش ابراهیم خورشید گرفت و مردم این قرابت را به پای معجزه نوشتند , مردم را هوشیار نمود و سخن از آیات خدا و عظمت خدا به میان آورد پس امانتداریش را اینگونه ثابت کرد و از جهل مردم سو استفاده ننمود!!! و اگر به دنبال قدرت بود مردم را در آب نمک جهالت نگاه میداشت!


محمد ای پیامبر رحمت ما توهین به تو را بر نتافتیم اما یقین دارم اگر بودی با مهربانی به هتاکان پاسخ میدادی! همانا که تو رحمت للعالمینی ...

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده 24 شهریور 1391 ساعت 22:48 http://bar0on.blogsky.com

موفق باشین

مجید 26 شهریور 1391 ساعت 11:47 http://www.majid-notes.blogsky.com

بله همین طور هست محمد (ص) می بخشد ولی ما باید از حریم پیامر دفاع کنیم از حریم دین دفاع کنیم

پری سا 26 شهریور 1391 ساعت 14:44 http://AFSOONGARANE.PARSIBLOG.COM

سلام.وقتی من آدمایی رو می شناسم که 18 سال توی اسلام بودن و آخرش به ادعای دین زدگی و نفرت از اسلام رفتن مسیحی شدن
وقتی توی دنیایی زندگی می کنیم که یه عده خون ما رو مباح می دونن
وقتی...
این دشمنی ها هم بر میاد.اما دلم مرد وقتی شنیدم...
ای کاش بیاد...تا طعم این توهین هارو بفهمن!!

ای کاش بیاد
ولی اونم بیاد رحمتش برای همه ست
مگه طعم این توهین ها رو پیامبر نچشید؟؟؟ ولی بخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد