دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

من فقط رهگذرم!

نیستم آنچه دراندیشه تان میگذرد


..من فقط رهگذرم!


..ورسیدن به سرانجام


..به او


..هست کارم


..هرکه درراه مرامی بیند


..قصدرفتن دارد


..ونشانی سرانجام مرامیخواهد


..من!


..من فقط رهگذرم


..وامیدم این است


..ابرباران بارد.


نظرات 1 + ارسال نظر
سیدطاها 18 خرداد 1391 ساعت 18:13

سلام فنچولم
چطور مطوری؟
دلم واست یه ذره شده بود!
کلی از این و اون نشونیت و گرفتم تا تونستم پیدات کنم
خوبی؟
حال دلت خوبه؟
من هنوزم که هنوزه میرم سر مزار پلارک فقط یاد فنچول میوفتم:d
هیییییییییی...
یادش بخیر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد